All Rights © Sterbudget-webdesign.nl. | Algemene Voorwaarden

Algemene huurvragen


Hoe kan ik zeker zijn dat mijn koffer aanwezig is?

Antw. :

In onze montage depots hebben wij een basis voorraad.

Als u tijdig reserveert (probeer dit minimaal een week van te voren te regelen), zorgen wij dat we uw spullen tijdig op de door u gewenste locatie hebben. Mochten wij u niet kunnen helpen, dan hoort u dat direct na de reservering van ons en ook welke alternatieven we hebben.


Monteren jullie de koffers en boxen?

Antw. :

Ja, dat is service van onze kant!

U haalt uw koffer in ons service en montage depot op, en deze wordt direct gemonteerd.


Is de dakkoffer die ik huur via My-rent, te verzekeren?

Antw. :

Nee, dat is helaas technisch niet mogelijk. Voor schade, naar aanleiding van diefstal bent u op uw reisverzekering aangewezen (controleer dat a.u.b.) . Voor de schade door gebruik in het verkeer is uw autoverzekering van toepassing.


Wanneer krijg ik meerdagenkorting?

Antw. :

Indien u langer dan 10 dagen huurt krijgt u meerdagenkorting. Over dag 11 t/m 15 krijgt u 50% korting. De eerste 10 dagen betaalt u altijd het dagtarief. Voorbeeld:

U huurt 18 dagen een Skibox Thule touring 100: De kosten zijn 10 x € 6,30,  + 8 x € 3,15.


Ik wil mijn dakkoffer op zaterdag laten monteren maar is de montagelocatie dan geopend?

Antw. :

U kunt gehuurde spullen altijd afhalen, terugbrengen, laten monteren en laten demonteren tijdens de dagen dat we uw reservering hebben vastgelegd. De openingstijden van de locatie zijn van tevoren te bespreken.  (Wij streven er echter  naar de reguliere werkdagen te hanteren)



Hoe werkt het verhuren?

Kort samengevat gebeurt er het volgende:


U reserveert via het reserveringsformulier

U ontvangt een bevestiging via e-mail of post met daarin een betaalinstructie;

U verzorgt de betaling per overschrijving

Ongeveer een week voor aanvang van huur, wordt u gebeld door een medewerker van My-rent voor het maken van een afspraak voor de montage en de montage locatie.

Het gehuurde wordt gemonteerd;

Er wordt een afspraak gemaakt voor het terugbezorgen na uw vakantie.

De borgsom wordt teruggestort op het zelfde rekeningnummer, wanneer alle materialen ongeschonden retour komen.


Ik wil de spullen slechts voor een weekend huren; is dat mogelijk?

Antw. :

Dat is mogelijk, maar u betaalt wel 7 dagen omdat dat de minimale huurtermijn is.


Hoe lang van tevoren dien ik te reserveren/bestellen?

Antw. :

Zodra u weet dat u artikelen nodig heeft dan kunt u bij voorkeur zo ver mogelijk voor aanvang van uw vakantie reserveren.

 2 weken van te voren is voor ons altijd haalbaar. Hoe langer u wacht, hoe meer risico u loopt dat we u niet of niet uw gewenste koffer kunnen leveren. (of niet op de locatie in uw omgeving kunnen helpen.)


Als ik reserveer, ben ik er dan van verzekerd dat het artikel er op het moment van huur is?

Antw. :

Ja, u ontvangt van uw reservering altijd een bevestiging. Mochten wij u om een bepaalde reden niet kunnen helpen, dan bellen wij u daar direct over (binnen 48 uur na reserveren).


Waarborgsom?

Hoe hoog is de waarborgsom?

Antw. :

u betaalt een borgsom van € 100,-.


Hoe tel ik het aantal dagen van mijn huurperiode?

Uw huurperiode telt u vanaf de dag van ophalen tot en met de dag van terugbrengen. U kunt van het totaal 1 dag aftrekken wanneer de ophaal- en retourdag beide op een doordeweekse dag vallen.


Kijkt u ook eens naar de veelgestelde vragen op deze pagina's:

Dakkoffer huren - trekhaak koffer huren - fietskoffer huren.


Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel dan een vraag via service@My-rent.nl.

Algemene huurvragen en voorwaarden